جدایی جف بزوس از همسرش؛ زنی که قاپ پولدارترین مرد دنیا را دزدید!

به گزارش پرسینا بلاگ، وب سایت روزیاتو - حسین علی پناهی: هفته گذشته یکی از خبرهای مهمی که دنیای تکنولوژی را تکان داد، خبر جدایی جف بزوس، ثروتمندترین مرد دنیا و بنیانگذاران آمازون، از همسرش مکنزی پس از سال ها زندگی مشترک بود.

جدایی جف بزوس از همسرش؛ زنی که قاپ پولدارترین مرد دنیا را دزدید!

در حالی که بسیاری در خصوص علت جدایی این دو سخن می گفتند، روزهای گذشته اخبار شوکه کننده دیگری منتشر شد مبنی بر این که غول سیلیکون ولی با یک مجری تلویزیونی سابق به نام لورن سانچز رابطه داشته است. ظاهراً این مجری سابق تلویزیونی در خصوص رابطه اش با بزوس، 54 ساله با دوستانش صحبت نموده و حتی پیغام ها و عکس های سلفی که بزوس برایش فرستاده را نیز به دوستانش نشان داده است.

بر اساس ادعای مجله اینترنتی Page Six، سانچز، 49 ساله، حتی عکسی برهنه از جف بزوس را همراه با پیغام هایی عاشقانه برای وی فرستاده که در آن ها وی از عشق خود به سانچز صحبت نموده و گفته که دوست دارد او را نفس بکشد! دوست سانچز نیز این عکس و پیغام ها را به مجله The National Enquirer داده، مجله ای که در 4 ماه گذشته شایعاتی را در خصوص رابطه خارج از ازدواج این دو فاش نموده بود. لورن سانچز تاکنون پاسخی به این موضوع نداده اما گفته می گردد که او و شوهر 53 ساله اش، لارا واسر را استخدام نموده اند که طلاقشان را برای آن ها برنامه ریزی و مدیریت نماید، وکیل مشهور دنیای سلبریتی ها که در طلاق های آنجلینا جولی و کیم کارداشیان نیز نقش داشته است.

این زوج قصد دارند که جدایی شان بدون دعوای حقوقی و رفتن به دادگاه نهایی گردد. از زمانی که رابطه این دو برملا شده، سانچز در خصوص رابطه عاشقانه اش با ثروتمندترین مرد دنیا که ثروت شخصی او به 140 میلیارد دلار می رسد اظهار نظر ننموده است. افشای این رسوایی تنها ساعاتی پس از خبر جدایی بزوس از مکنزی در روز چهارشنبه گذشته صورت گرفت.

جف بزوس در کنار لورن سانچز و همسر سابقش

جف بزوس در طی 8 ماه رابطه عاشقانه مخفیانه و نامشروع خود با سانچز، عکس های سلفی از خود همراه با پیغام های عاشقانه برای وی فرستاده و در جاهایی مانند جت شخصی بزوس با وی ملاقات داشته است. همچنین این دو با هم و به صورت خصوصی شام خورده و به کررات در خانه یکدیگر خوابیده اند. میلیاردر آمازون و معشوقه اش حتی چندین بار در هتل دیدار داشته اند که یک مورد آن در بوستون و ساعاتی پس از ترک هتل توسط بقیه اعضای خانواده بزوس اتفاق افتاده است.

مجله نشنال انکوایرر پس از انتشار عکسی از پیاده شدن سانچز و خواهرش از جت شخصی بزوس در ماه اکتبر گذشته، سعی در جمع آوری مدارکی در خصوص رابطه نامشروع این دو داشت. بر اساس ادعای این مجله، مکنزی، همسر بزوس که 25 سال در کنار او زندگی نموده بود با چک کردن فهرست پروازها و مسافران جت شخصی شوهرش متوجه شد که سانچز نیز در میان مسافران آن حضور داشته است. بر اساس پیغام های متنی که منتشر شده، جف بزوس از عشق خود به سانچز سخن گفته و این موضوع را با صراحت غیرقابل انکاری بیان نموده است: ما نباید نگران باز شدن چتر پرواز باشیم زیرا با هم خواهیم پرید. ما از یک چتر استفاده می کنیم و به سلامت به زمین خواهیم رسید. ما همدیگر را انتخاب نموده ایم.

علاوه بر رفتن به خانه یکدیگر، جف بزوس در یک مورد یک اتاق مجلل را در هتل بورلی هیلز اجاره نموده و شب را با سانچز در آن جا مانده اند، جایی که تنها چند محله با عمارت مشترکش با مکنزی فاصله دارد. بر اساس ادعای مجله مذکور، بزوس چون می دانسته بزودی رابطه نامشروعش با سانچز برملا خواهد شد، روز چهارشنبه گذشته به شکل غیرمنتظره طلاق خود و مکنزی را خاطرنشان کرد. همچنین ادعا شده که بزوس سعی نموده به هر شکل ممکن از انتشار این تصاویر و پیغام ها جلوگیری نموده و در تماس با یکی از دوستانش چنین گفته است: نمی توانم داستان را از آن ها بخرم؟. جف بزوس نیز هنوز در خصوص این رسوایی اظهار نظر ننموده اما گفته می گردد که به محض اعلام جدایی اش از مکنزی، او و سانچز چندین بار با هم دیدار داشته اند.

پیغام های عاشقانه او به سانچز که در 13 سال گذشته همسر پاتریک ویتسل، از مدیران سرشناس هالیوود بوده و مشترکاً دارای دو فرزند هستند، به ماه آوریل گذشته باز می گردند. در یکی از این پیغام ها، بزوس خطاب به لورن سانچز چنین می گوید: دوستت دارم، دختر سرزنده. با بدنم و لب هایم و چشمهایم نشانت خواهم داد، خیلی زود. در یکی دیگر چنین آمده است: می خواهم تو را ببویم، می خواهم تو را نفس بکشم و در یکی دیگر از پیغام هایش نیز بی پرده از عشق خود به سانچز صحبت می نماید.

گفته می گردد که بزوس چندین عکس از خود که در مقابل آینه گرفته بود را نیز برای سانچز فرستاده که مجله مذکور از انتشار آن ها خودداری نموده است. گفته می گردد که این دو ماه ها قبل از این که لارن از همسرش جدا گردد و 9 ماه قبل از جدایی بزوس و مکنزی، نیز با هم ملاقات داشته اند. آشنایی این دو به احتمال فراوان به وسیله شوهر سانچز بوده که از دوستان بزوس به شمار می آید.

در سال های گذشته دو خانواده بارها در مراسماتی مانند مراسم اسکار ونیتی فیر در کنار هم دیده شده و عکس گرفته بودند و اولین بار در مراسم تقدیر از فیلم منچستر کنار دریا (Manchester By The Sea) بوده که بزوس معشوقه اش را در جریان علاقه خود قرار داده است. در گزارش مجله نشنال انکوایرر به جزییات تمامی دیدارهای این دو در ماه های گذشته که تعدادشان نیز کم نیست اشاره شده است. سانچز و شوهرش در پاییز سال گذشته به طور رسمی از هم جدا شدند و ظاهراً شوهر او از رابطه همسر سابقش با بزوس خبر نداشته است. باید دید که جف بزوس و لورن سانچز چگونه به این اخبار شنیع و رسوا کننده واکنش نشان خواهند داد.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: برترین ها
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 669

به "جدایی جف بزوس از همسرش؛ زنی که قاپ پولدارترین مرد دنیا را دزدید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی جف بزوس از همسرش؛ زنی که قاپ پولدارترین مرد دنیا را دزدید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید