تولید هواپیمایی که بر روی آب هم با سرعت بالا حرکت می کند

به گزارش پرسینا بلاگ، یک شرکت سنگاپوری با الهام از طراحی یک هواپیمای آلمانی در دهه 50 میلادی محصول جدیدی را تولید کرده که علاوه بر پرواز در آسمان بر روی آب هم با سرعت بالا حرکت می کند.

تولید هواپیمایی که بر روی آب هم با سرعت بالا حرکت می کند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از نیواطلس، یک شرکت سنگاپوری با الهام از طراحی یک هواپیمای آلمانی در دهه 50 میلادی محصول جدیدی را تولید کرده که علاوه بر پرواز در آسمان بر روی آب هم با سرعت بالا حرکت می کند.

این محصول که Airfish 8 نام دارد می تواند با فاصله 60 سانتیمتر تا 7 متر در بالای سطح آب حرکت کند و سرعت آن نیز به حداکثر 193 کیلومتر در ساعت می رسد.

این هواپیما وقتی در نزدیکی سطح آب حرکت می کند، کارآیی و سرعت بیشتری در مقایسه با زمانی دارد که در ارتفاع بالاتر پرواز می کند. کارآیی این هواپیمای آبی در مقایسه با نمونه های مشابه 2 تا 3 برابر بیشتر اعلام شده است.

انتظار می رود از Airfish 8 برای انتقال مسافر در مسیرهای کوتاه استفاده شود. پیش از این در فنلاند و استونی از محصولات مشابه برای چنین کاری استفاده شده بود.

Airfish 8 17.2 متر طول دارد و طول بال های آن به 15 متر می رسد. در تولید بدنه این هواپیما از فیبر پلاستیکی فشرده استفاده شده است. قدرت موتور آن نیز 500 اسب بخار است. Airfish 8 می تواند حداکثر هشت مسافر را در خود جای دهد و با یک بار شارژ موتور برقی مسافتی 555 کیلومتری را طی می کند.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1215

به "تولید هواپیمایی که بر روی آب هم با سرعت بالا حرکت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید هواپیمایی که بر روی آب هم با سرعت بالا حرکت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید