تغییرات جدید در سیستم مهاجرتی بریتیش کلمبیا

به گزارش پرسینا بلاگ، ماه فوریه که روزهای آخر آن را سپری می کنیم ماه پر کاری برای Tech Pilot بریتیش کلمبیا بود؛ در این ماه استان بریتیش کلمبیا پذیرش هایی را از طریق این پایلوت برگزار نموده و در عین حال امتیاز ITA تضمین شده را هم لغو نموده است. برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا تا کنون طی ماه جاری مجموعا 221 دعوتنامه از طریق Tech Pilot صادر نموده است.

تغییرات جدید در سیستم مهاجرتی بریتیش کلمبیا

متقاضیان مهاجرت که از طریق راستاهای مهاجرتی کنونی بریتیش کلمبیا درخواست خود را ارائه می کنند و در یکی از 29 شغل تایید شده دارای سابقه کار هستند ممکن است از طریق این پایلوت دعوت شوند. تا کنون بریتیش کلمبیا 806 دعوتنامه را از طریق دو راستا موسوم به مهاجرت مهارت ها و اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا صادر کرده است. سخنگوی وزارت توسعه اقتصادی بریتیش کلمبیا گفته است که Tech Pilot که مرتبط با برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیاست اولویت این استان است و به استان در جذب نیروی کار ماهر خارجی کمک می کند. ما همچنان از طریق برگزاری پذیرش های هفتگی به حمایت از رشد بخش تکنولوژی ادامه خواهیم داد.

آنگونه که برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا گفته است تناوب دعوت ها بر اساس تخصیص سالانه دولت فدرال و ظرفیت رسیدگی است. گفتنی است استان بریتیش کلمبیا در سال 2017 برای کمک به بخش تکنولوژی این استان در راستای جذب نیروی کار خارجی از Tech Pilot رونمایی کرد. این تصمیم از آن رو اتخاذ شد که تقاضا برای بخش تکنولوژی رو به افزایش بود. این پایلوت تا ماه ژوئن 2020 به کار خود ادامه خواهد داد. متقاضیان علاقه مند به مهاجرت از طریق این پایلوت باید در یکی از دو دسته مهاجرت مهارت ها یا اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا وابسته به برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا ثبت نام کنند.

همچنین گفتنی است برای متقاضیانی که امتیازشان بالاتر از حدنصاب سیستم ثبت نام مهاجرت مهارت ها است دیگر تضمینی وجود ندارد که از طرف استان انتخاب شوند و دعوتنامه دریافت کنند. متقاضیان دو دسته مهاجرت مهارت ها و اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا بر اساس عوامل اقتصادی و معیارهای سرمایه انسانی امتیازبندی می شوند. امتیازها بر اساس سطح مهارت شغل پیشنهادی، دستمزد و منطقه استخدامی متقاضی و نیز سابقه کار، تحصیلات و توانایی های زبانی به وی اعطا می شوند.

راستا مهاجرت مهارت ها برای نیروی کار ماهر و نیمه ماهری است که در مشاغل پرتقاضا در استان بریتیش کلمبیا فعالیت دارند. متقاضیان علاقه مند به مهاجرت از طریق اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا باید واجد شرایط سه برنامه مهاجرت اقتصادی فدرال باشند: برنامه اسکیلد ورکر فدرال، برنامه مشاغل فنی نیازمند مهارت فدرال و تجربه کانادایی.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3620

به "تغییرات جدید در سیستم مهاجرتی بریتیش کلمبیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات جدید در سیستم مهاجرتی بریتیش کلمبیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید