تصویر بگیرید و رایگان به سینما بروید

به گزارش پرسینا بلاگ، هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر مسابقه مردمی برگزار می کند.

تصویر بگیرید و رایگان به سینما بروید

به گزارش ستاد خبری هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر، این دوره از جشنواره از 26 تا 31 تیر امسال برگزار می شود.

ستاد برگزاری جشنواره متناسب با شعار جشنواره یعنی شهروند مسئول؛ شهر سالم و برای مشارکت حداکثری اقشار گوناگون مردم تهران، پویشی (کمپینی) با این عنوان راه اندازی کرده است.

علاقه مندان به مشارکت در این رویداد می توانند با ثبت تصاویر شهر و محله خود، در قالب عکس و فیلم در این پویش شرکت کنند و برنده امکان تماشای فیلم های در حال اکران در پردیس های مؤسسه تصویر شهر به طور رایگان شوند.

عکس ها و فیلم های ثبت شده باید حاوی مفاهیمی هم چون اشاعه حقوق و اخلاق شهروندی، خانواده ایرانی در محیط شهری، یک روز زندگی در شهر، معماری شهر و صیانت از آن، امنیت شهر، یاران شهروندان: به تصویر کشیدن خدمات نیروهای امدادی و انتظامی در شهر (آتش نشانان، امدادگران هلال احمر، رفتگران، پلیس و...)، مشارکت جمعی در راستای حل مسائل اجتماعی، صیانت از محیط زیست، بوستان ها و هر موضوع مرتبط به مسائل شهری را در بربگیرد. شرکت کنندگان باید تصاویر خود را در صفحه اینستاگرام خود با منشن @shahrfilfest منتشر و هشتگ های#شهروند-مسئول-شهر-سالم و #هفتمین -دوره-جشنواره-فیلم-شهر را در پایین مطلب خود قرار دهند و هم چنین صفحه رسمی جشنواره فیلم شهر را در اینستاگرام به آدرس@shahrfilmfest دنبال کنند. البته صفحه شرکت کنندگان در مسابقه باید عمومی باشد. گفتنی است تماشای آثار بخش مسابقه برای همه مراجعه کنندگان رایگان است.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 804

به "تصویر بگیرید و رایگان به سینما بروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر بگیرید و رایگان به سینما بروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید