تام هاردی رسما به ونوم 2 پیوست

به گزارش پرسینا بلاگ، امی پاسکال از تهیه نمایندگان شرکت سونی در مصاحبه ای با وبسایت فاندانگو این خبر را تایید نموده که تام هاردی برای ایفای نقش در فیلم سینمایی ابرقهرمانی ونوم 2 (Venom 2) به این مجموعه باز خواهد گشت. پاسکال به این نکته نیز اشاره نموده که هیچ بازیگر دیگری نمی تواند مانند هاردی این نقش را ایفا نماید و تماشاگران نیز نمی توانند فرد دیگری را به جای او در این نقش تصور نمایند.

تام هاردی رسما به ونوم 2 پیوست

پیش از این تایید شده بود که داستان ونوم جدید در همان دنیا مرد عنکبوتی اتفاق خواهد افتاد که باعث ایجاد مجموعه گسترده ای از حدس و گمان ها درباره حضور احتمالی مرد عنکبوتی یا مواجهه این دو شخصیت شده بود. حال پاسکال که از تهیه کنندگان شرکت سونی است با اشارات ضمنی این فرضیات را هم تا حدودی تایید نموده و گفته که در آینده برنامه های زیادی برای شخصیت مرد عنکبوتی و تام هالند دارند.

کوین فایگی رییس استودیوی مارول نیز در یکی از مصاحبه های اخیر خود درباره احتمال روبرو شدن ادی براک (ونوم) و پیتر پارکر (مرد عنکبوتی) در آینده گفته است این موضوع به تصمیم سونی بستگی دارد.

فیلم سینمایی ونوم اکتبر سال 2018 اکران شد و در حالی که ابدا نتوانست رضایت منتقدان را به دست بیاورد از نظر تجاری اثر پیروزی بود. گرچه این اثر سینمایی به روایت وبسایت راتن تومیتوز تنها 29 درصد منتقدان را راضی کرد و از مجموع 46 نقد وبسایت متاکریتیک نیز نمره پایین 35 را دریافت کرد اما مخاطبان نشان دادند که وقتی پای فیلمی ابرقهرمانی در میان باشد آنقدرها هم به نظر منتقدان اهمیت نمی دهند.

همین موضوع باعث شد این اثر سینمایی حدود 855 میلیون دلار فروش داشته باشد در حالی که بودجه ساختش چیزی بیش از 100 میلیون دلار بود. احتمالا عملکرد تجاری پیروز ونوم یکی از مشخص کننده ترین عوامل در ساخت قسمت دوم این فیلم ابرقهرمانی بوده است. در حال حاضر اکتبر سال 2020 به عنوان تاریخ احتمالی اکران ونوم 2 عنوان شده است.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 716

به "تام هاردی رسما به ونوم 2 پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تام هاردی رسما به ونوم 2 پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید