بیش از 70 عنوان برنامه شب یلدا در 10 شهرستان اردبیل برگزار گردید

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: به مناسبت آخرین شب پاییز بیش از 70 عنوان برنامه متنوع در 10 شهرستان استان اردبیل برگزار گردید.

بیش از 70 عنوان برنامه شب یلدا در 10 شهرستان اردبیل برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان امروز شنبه 1 در 97 با اشاره به اینکه مراسم شب یلدا مقدمه ای بر برنامه های زمستان بیدار است، اظهار کرد: به مناسبت آخرین شب پاییز بیش از 70 عنوان برنامه متنوع در 10 شهرستان استان اردبیل برگزار گردید.

او گفت: اجرای برنامه در محوطه تاریخی کهنه قلعه و برپایی بزرگترین کرسی دنیا در مشکین شهر، اجرای دو برنامه با رویکرد شهری و روستایی در شهرستان کوثر و برگزاری برنامه های متنوع در شهرستان بیله سوار از جمله این برنامه ها بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل توضیح داد: در این برنامه ها از ظرفیت های فرهنگی شهرستان های مختلف استان نیز استفاده شد که بسیاری از آنها انعکاس ملی و بین المللی یافت.

فلاحی با تاکید بر اینکه تمامی این برنامه ها در راستای توجه به فرهنگ و هویت ایرانی-اسلامی برگزار گردید، اضافه نمود: امیدآفرینی در جامعه از جمله اهداف اصلی برگزاری این مراسمات در سطح شهرستان های مختلف استان بود.

او اضافه نمود: رسانه های استان به ویژه صداوسیمای اردبیل و همچنین دستگاه های مختلف در شهرستان ها در پوشش این برنامه ها همکاری گسترده ای داشته اند که این موضوع قابل تقدیر است.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1149

به "بیش از 70 عنوان برنامه شب یلدا در 10 شهرستان اردبیل برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 70 عنوان برنامه شب یلدا در 10 شهرستان اردبیل برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید