بسته پیشنهادی رم به اینتر برای جذب ایکاردی

به گزارش پرسینا بلاگ، باشگاه رم از پیشنهاد خود برای به خدمت دریافت مهاجم ناراضی اینتر رونمایی کرد.

بسته پیشنهادی رم به اینتر برای جذب ایکاردی

به گزارش خبرنگاران، نشریه ایتالیایی رپابلیکا اطلاع داد باشگاه رم با ارائه بسته پیشنهادی به باشگاه اینتر، قصد به خدمت دریافت مهاجم آرژانتینی نراتزوری را دارد. طبق این گزارش؛ رم در نظر دارد ادین ژکو را که رویش 20 میلیون یورو قیمت گذاشته را به اینتر بدهد و در ازای پرداخت 30 میلیون یورو، مائورو ایکاردی را به خدمت بگیرد. رم در نظر دارد پیشنهاد دستمزد 5 میلیون یورویی پس از کسر مالیات را به مائورو بدهد.

دو باشگاه یوونتوس و ناپولی هم نسبت به خدمت دریافت مهاجم ناراضی اینتر علاقه مند هستند اما رپابلیکا معتقد است با توجه به اینکه ناپولی تمرکزش را روی جذب نیکلاس په په از لیون گذاشته و یوونتوس هم هنوز نتوانسته تکلیف هیچیک از مهاجمان خود - ماریو مانژوکیچ، مویزه کین و گونسالو ایگواین - را روشن کند، بنابراین جهت برای رم به منظور جذب ایکاردی هموارتر است.

نشریه کوریره دلو اسپورت ایتالیا اما مدعی شد که ایکاردی 26 ساله تنها به دنبال پیوستن به یوونتوس است اما باشگاه اینتر حاضر نیست از خواسته 80 میلیون یورویی خود برای فروش این بازیکن کوتاه بیاید.

استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینتر هم در تازه ترین اظهارنظر اعلام نموده راهی برای بازگشت ایکاردی به اینتر وجود ندارد و جدایی او از جمع نراتزوری را قطعی دانست. قرارداد ایکاردی با اینتر تا سال 2021 اعتبار دارد.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 924

به "بسته پیشنهادی رم به اینتر برای جذب ایکاردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته پیشنهادی رم به اینتر برای جذب ایکاردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید