آنالیز مدعیان 4 وزن نخست مسابقات تکواندو قهرمانی دنیا از نگاه فدراسیون دنیای

به گزارش پرسینا بلاگ، فدراسیون جهانی تکواندو با انتشار گزارشی به آنالیز تکواندوکاران اوزان 54-، 58-، 63- و 68- کیلوگرم پرداخته است.

آنالیز مدعیان 4 وزن نخست مسابقات تکواندو قهرمانی دنیا از نگاه فدراسیون دنیای

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فدراسیون دنیای تکواندو با انتشار گزارشی به آنالیز تکواندوکاران اوزان 54-، 58-، 63- و 68- کیلوگرم پرداخته است.

بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی دنیا 25 تا 29 اردیبهشت ماه به میزبانی منچستر انگلیس برگزار می گردد.

وزن 54- کیلوگرم: بدون کیم هر کس می تواند برنده باشد

فدراسیون دنیای غیبت تای هون کیم از کره جنوبی را یک خبر خوب برای مدعیان این وزن قلمداد کرد؛ این هوگوپوش سه دوره متوالی پیروز شده عنوان قهرمانی دنیا را کسب نماید، اکنون نیز وزن خود را تغییر داده اما در این دوره از رقابت های دنیای حضور ندارد.

این امر برای تکواندوکاران حاضر به ویژه آرمین هادی پور هوگوپوش ایرانی که از بهترین بازیکنان این وزن می باشد فرصتی خوبی است تا مدال نقره دوره قبل خود را به نشان طلا تبدیل کند، اما او باید کاملا آماده گردد چراکه میدانی سخت در منچستر پیش رو خواهد داشت. سزار رودریگوئز از مکزیک، رامنارونگ ساوکویهاری از تایلند، موستافا کوما از سنگال و جون سئو بائه از کره جنوبی از دیگر ورزشکارانی هستند که شانس کسب مدال دارند.

وزن 58- کیلوگرم: جانگ می آید تا بازی را عوض کند

پیش از این پیش بینی شده بود که تای هون کیم از کره جنوبی شانس اول کسب مدال طلا باشد اما جون جانگ با 19 سال سن به ویژه با کسب مدال طلای گرندپری 2018 - فجیره شانس زیادی برای تصاحب عنوان قهرمانی دارد اما هیچ چیز را در مسابقات دنیای نمی توان پیش بینی کرد. در این وزن میخاییل آرتامونف از روسیه تهدید جدی برای وی محسوب می گردد. کارلوس ناوارو ستاره مکزیکی نیز یکی از تکواندوکاران برجسته در این وزن بود که در این رویداد در یک زون بالاتر مبارزه خواهد نمود.

وزن 63- کیلوگرم: رقابت هایی جذاب و دیدنی

به نظر می رسد یکی از منحصر به فردترین و جذاب ترین رقابت های دنیای را با حضور جواد آچاب از بلژیک، کارلوس ناوارو از مکزیکی و ژائو از چین در این وزن شاهد خواهیم بود و رقابت سختی را برای ایستادن روی سکو قهرمانی دارند.

ژائو در المپیک ریو 2016 و مسابقات دنیای 2017 عنوان قهرمانی را کسب کرد و یکی از جدی ترین مدعیان کسب مدال طلا در این دوره است. آچاب از بهترین تکواندوکاران در این وزن است که همیشه مبارزات جذابی را به نمایش می گذارد. ناوارو نیز که در این وزن قرار گرفته است همانند آچاب جنگنده تکنیکی است. همچنین لور برسیس از کرواسی و سروش احمدی از ایران که برای نخستین بار است حضور در میدان دنیای را تجربه می نمایند و از دیگر تکواندوکاران برتر و مدعی در این وزن می باشند.

وزن 68- کیلوگرم: طلای وزن چهارم برای لی است؟

دای هون لی از اصلی ترین مدعیان این وزن به حساب می آید که بالاترین محبوبیت را در این رشته کسب نموده است. وی تاکنون 3 مدال طلای دنیای و 11 مدال طلای گرندپری را کسب نموده است.

کاندیدای قهرمانی در این وزن چه کسانی هستند؟

الکسی دنیسنکو از روسیه با نقره المپیک و نقره دنیای 2015 جدی ترین رقیب برای لی محسوب می گردد که تکنیک های او را شناسایی نموده و قطعا رقابت جذاب و دیدنی را میان این دو تکواندوکار در مسابقات دنیای شاهد خواهیم بود. احمد ابوغاش از اردن و قهرمان المپیک ریو 2016 از دیگر مدعی این وزن بود که در این دوره در یک وزن بالاتر مبارزه خواهد نمود و قطعا مبارزات جذابی را در منچستر به نمایش می گذارد.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 383

به "آنالیز مدعیان 4 وزن نخست مسابقات تکواندو قهرمانی دنیا از نگاه فدراسیون دنیای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز مدعیان 4 وزن نخست مسابقات تکواندو قهرمانی دنیا از نگاه فدراسیون دنیای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید