با فروش بلیت 500 دلاری ، حضور دنیل کریگ در نمایش خیریه

به گزارش پرسینا بلاگ، دنیل کریگ بازیگر نقش جیمز باند در یک عمل به نفع خیریه یک شب روی صحنه تئاتر می رود.

با فروش بلیت 500 دلاری ، حضور دنیل کریگ در نمایش خیریه

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، یک نمایش که فقط یک شب روی صحنه خواهد بود، با حضور دنیل کریگ و به قصد خیریه برگزار می شود.

دنیل کریگ پیشتر در سال 2016 در کارگاه تئاتر نیویورک و خارج از برادوی یک شب در برابر دیوید اویلوو روی صحنه رفته بود و در نمایش اوتللو ظاهر شده بود که با اقبال بسیار منتقدان هم روبه رو شد.

اکنون او 10 مارس در یک نمایش یک شبه به روخوانی نمایش یک شماره کاریل چرچیل می پردازد و یک بار دیگر با کارگردان نمایش اوتللو یعنی سم گولد همراه می شود.

این برنامه برای گرامیداشت چهلمین سالگرد تاسیس کارگاه تئاتر نیویورک برگزار می شود.

کریگ با درام چرچیل بیگانه نیست و سال 2002 در برابر مایکل گمبون در تئاتر سلطنتی لندن به کارگردانی استیون دالدری این نمایش را اجرا کرده بود.

این نمایش که درباره کلونینگ یا شبیه سازی انسان و قرار دادن طبیعت در برابر طبیعت است، نخستین بار در آمریکا در سال 2004 روی صحنه رفت. بازیگران این نمایش در آن سال سم شپرد و دالاس رابرتس بودند. کمپانی کارگاه تئاتر نیویورک در طی 30 سال اخیر بارها میزبان آثار چرچیل دراماتیست انگلیسی بوده است.

یک نسخه تلویزیونی هم از یک شماره با همکاری بی بی سی و اچ بی او با بازی ریس ایفنس و تاک ویلکینسون ساخته شده ست.

در حالی که هنوز دیگر بازیگرانی که در کنار دنیل کریگ به روخوانی این نمایش می پردازند معرفی نشده اند، اما اعلام شده پیش فروش بلیت این نمایش به قیمت 500 دلار شروع شده است.

کریگ پیشتر دو بار در برادوی ظاهر شده است که یک بار در سال 2009 با بازی در برابر هیو جکمن در درامی درباره پلیس شیکاگو با عنوان باران بی امان بود و بار دوم در سال 2013 در کنار همسرش ریچل وایز و رفیع اسپال در نمایشی از هرولد پینتر با عنوان خیانت به کارگردانی مایک نیکولز ظاهر شد.

او در ماه نوامبر در سینما با درامی معاصر از رایان جانسون با عنوان چاقوها بیرون با بازی جیمی لی کورتیس، مایکل شنون، کریس اوانز و تونی کولت دیده خواهد شد.

کریک بازیگر بیست و پنجمین فیلم جیمز باند هم خواهد بود که پنجمین فیلم او در نقش این شخصیت و این بار به کارگردانی کری فوکوناگا خواهد بود.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 176

به "با فروش بلیت 500 دلاری ، حضور دنیل کریگ در نمایش خیریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با فروش بلیت 500 دلاری ، حضور دنیل کریگ در نمایش خیریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید