بازی های تدارکاتی قوی می خواهیم ، امیدوارم پاداش ها پرداخت شود

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در حاشیه بازی امروز پرسپولیس و سایپا در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی گفت: سعی می کنیم تمام بازی های لیگ را رصد کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم.

بازی های تدارکاتی قوی می خواهیم ، امیدوارم پاداش ها پرداخت شود

سرمربی تیم فوتبال امید ایران درباره برنامه آینده این تیم افزود: قرار است در خرداد ماه با توجه به زمان فیفادی، اردوهایی را با هماهنگی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برگزار کنیم. تلاش داریم یک هفته قبل از هر فیفادی، اردویی را برگزار کنیم تا بازیکنان شرکت کنند و خودشان را آماده کنند.

وی درباره حریفان احتمالی امیدهای فوتبال ایران شرح داد: امیدوارم بازی های بزرگی با کمک فدراسیون فوتبال و حتی وزارت ورزش انجام شود. این تیم نیاز به حمایت دارد و باید به طور کامل مورد توجه قرار گیرد.

کرانچار درباره اینکه آیا با فدراسیون فوتبال مشکل مالی پیدا کرده است؟ گفت: همه چیز طبق قرارداد پیش می رود؛ ناملایمتی هایی وجود دارد اما تلاش می کنیم با همکاری دوجانبه، تمام آنها را پشت سر بگذاریم, ضمن اینکه قصد داریم با توجه به اینکه در فروردین ماه بازی داشته ایم، جلساتی را برای آنالیز بازی هایمان برگزار می کنیم تا آشنایی کامل هم از شرایط خودمان مجدداً کسب کنیم.

وی ادامه داد: انتظار دارم پاداش بازیکنان تیم امید که در فروردین ماه می توانستند جواز صعود را کسب کنند، پرداخت شود تا روحیه آنها برای ادامه بازی ها افزایش یابد.

سرمربی تیم فوتبال امید در انتها گفت: در لیست 25 نفره خودمان، اگر بازیکنی مصدوم شود، سعی می کنیم فرد دیگری را جایگزین کنیم تا در کنارمان حضور داشته باشند

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 364

به "بازی های تدارکاتی قوی می خواهیم ، امیدوارم پاداش ها پرداخت شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های تدارکاتی قوی می خواهیم ، امیدوارم پاداش ها پرداخت شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید