احمد بذری به مدال برنز دست یافت

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، رقابت های چهار وزن نخست کشتی آزاد هفتمین دوره بازی های نظامیان دنیا از امروز در شهر ووهان چین برگزار گردید که احمد بذری در وزن 86 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

احمد بذری به مدال برنز دست یافت

نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به توضیح زیر است:

در وزن 65 کیلوگرم مهران شیخی در دیدار نخست با نتیجه 13 بر 2 مغلوب کیم هان سونگ دارنده مدال برنز آسیا از کره شمالی شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل واسیلی شوپتار از اوکراین، شیخی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 86 کیلوگرم احمد بذری در مبارزه نخست مقابل آرتور نایفونوف دارنده مدال برنز دنیا از روسیه با نتیجه 6 بر 3 مغلوب گردید، اما با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با نتیجه 10 بر صفر مقابل لی سئونگ دانگ از کره جنوبی به پیروزی رسید و در کشتی بعد با نتیجه 7 بر 2 احمد آیبویف از فرانسه را مغلوب کرد و راهی دیدار رده بندی شد. بذری در این دیدار مقابل آدیلت داولومبایف دارنده مدال برنز بازهای آسیایی از کشور قزاقستان با نتیجه 14 بر 5 پیروز شد و به مدال برنز دست یافت.

محمدحسین محمدیان و یداله محبی نمایندگان کشورمان در اوزان 97 و 125 کیلوگرم نیز فردا (سه شنبه) به مصاف حریفان خود می روند.

این مسابقات در 6 وزن المپیکی برگزار می گردد که هر کشور مجاز به شرکت 4 کشتی گیر در هر رشته می باشد.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2041

به "احمد بذری به مدال برنز دست یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمد بذری به مدال برنز دست یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید