آرمین هادی پور: می خواهم نامم در تاریخ ورزش به یادگار بماند، هدف اصلی من مدال طلای المپیک در وزن اول است

به گزارش پرسینا بلاگ، ملی پوش سبک وزن تیم تکواندوی کشورمان گفت: دوست دارم نامم در تاریخ ورزش ثبت گردد، کار سختی است اما می خواهم این اتفاق بیفتد.

آرمین هادی پور: می خواهم نامم در تاریخ ورزش به یادگار بماند، هدف اصلی من مدال طلای المپیک در وزن اول است

آرمین هادی پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: برای بالا بردن امتیازاتم و بهبود جایگاهم در رنکینگ در جام باشگاه های آسیا و جام ریاست شرکت کردم. خوشبختانه توانستم با کسب مدال طلا امتیاز این رقابت ها را به دست بیاورم.

وی اضافه کرد: جام ریاست فدراسیون جهانی نیز مسابقه مهمی برای من بود. در این رقابت ها 20 امتیاز توزیع شد. با کسب امتیاز این رقابت ها در واقع امتیاز آوری خودم را برای رقابت های سال 2019 آغاز کردم.

نایب قهرمان جهان ادمه داد: با تصمیم کادر فنی در جام ریاست در وزن 54 کیلوگرم مسابقه دادم. در قهرمانی جهان نیز در همین وزن مبارزه می کنم. تمام کوشش من این است که در منچستر مدال طلای قهرمانی جهان را کسب کنم. تاحالا کسی مدال طلای این وزن را برای تکواندوی کشورمان به دست نیاورده است. به امید خدا این مدال را می خواهم خودم برای تکواندو به دست بیاورم.

هادی پور یادآور شد: این که اولین مدال آور طلایی وزن اول باشم برایم یک هدف است. همواره اولین ها در ذهن باقی می مانند. می خواهم اولین باشم و در تاریخ ورزش ایران نامم به یادگار بماند. البته هدف اصلی من مدال طلای المپیک در وزن اول است. در حال حاضر تمرکزم قهرمانی جهان است و پس از آن المپیک.

وی توضیح داد: در قهرمانی جهان نتوانستم از سد تای هون بگذرم . بارها به او باختم تا شکستش دادم. تکواندو به من یاد داده برای رسیدن به هدفم از سختی ها خسته نشوم. به هدفم نگاه کنم و برای رسیدن به هدفم سخت تمرین کنم. لذت کسب مدال برایم همه این سختی ها، تمرینات، وزن کم کردن ها را هم شیرین نموده است.

ملی پوش تکواندوی کشورمان گفت: سال 2018 برایم خوب آغاز نشد اما سرانجام خوشی داشت. این در حالی است که سال 2019 بسیار مهم و حساس تر است. رقابت های جهانی در پیش است و همه مدعیان جهان به دنبال کسب 120 امتیاز این رقابت ها هستند. برای این که بتوانم فاصله ام را با رقبایم در رنکینگ بهبود ببخشم باید مدال طلای این رقابت ها را به دست بیاورم. در حال حاضر تای هون در وزن یک نفر اول رنکینگ المپیک است. فاصله امتیازی او با نفر دوم بیش از 200 امتیاز است. یعنی اگر یک سال هم مبارزه نکند بازهم جایگاهش حفظ می گردد تا المپیک. در این شرایط رقابت مدعیان برای کسب سهمیه المپیک خیلی فشرده و سنگین خواهد بود.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 166

به "آرمین هادی پور: می خواهم نامم در تاریخ ورزش به یادگار بماند، هدف اصلی من مدال طلای المپیک در وزن اول است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرمین هادی پور: می خواهم نامم در تاریخ ورزش به یادگار بماند، هدف اصلی من مدال طلای المپیک در وزن اول است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید