آخرین شرایط جابه جایی منازل پهنه پرخطر منبع آب اهواز

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/خوزستان استاندار خوزستان درباره آخرین شرایط جابه جایی منازل واقع در پهنه پرخطر و بحرانی منطقه منبع آب اهواز توضیحاتی ارائه کرد.

آخرین شرایط جابه جایی منازل پهنه پرخطر منبع آب اهواز

غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از منطقه منبع آب اهواز که امروز (26 مهرماه) انجام شد، اظهار کرد: در گذشته نیز از منبع آب بازدید کرده ایم؛ منبع آب یک پهنه پرخطر در اهواز است و 811 واحد مسکونی این منطقه در پهنه کاملا خطرناک و بحرانی واقع شده اند.

به گزارش خبرنگاران، وی افزود: اکنون در قالب طرح اقدام ملی که از سوی رئیس جمهور اجرا شده است، در حال توافق با سرمایه گذار هستیم تا یک هزار و 680 واحد مسکونی جدید احداث شود که اولویت نخست، جابه جایی این واحدهای واقع در پهنه کاملا خطرناک و بحرانی است.

استاندار خوزستان گفت: در زمینه صدور پروانه، با شهرداری بحث هایی وجود دارد که امیدواریم سریع تر حل شود تا ساخت واحدها آغاز شود. امیدواریم در یکی دو سال این یک هزار و 680 واحد احداث شوند.

شریعتی بیان نمود: توافقات انجام و پروانه ساخت برای 800 واحد صادر شده است. با وزیر راه نیز توافق شده که حداقل 811 واحد را تحویل دهند تا خانوارهای در معرض خطر جابه جا شوند. البته ما در حال پیگیری تحویل همه واحدها هستیم تا منازل دیگر که در پهنه خطر درجه 2 واقع هستند نیز جابه جا شوند و امیدواریم در دو سال آینده این مساله به صورت کامل حل شود.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5524

به "آخرین شرایط جابه جایی منازل پهنه پرخطر منبع آب اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط جابه جایی منازل پهنه پرخطر منبع آب اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید